måndag 2 mars 2009

Presenter


I lördags fyllde en kompis 25 år. Det här med presenter tycker jag är svårt och det slutar nästan alltid med att jag köper något som jag själv hade velat ha och så blev det också i detta fall. Jag glömde bort att köpa presentsnöre, så någon timma innan festen skulle börja blev det lite panik. Jag letade runt i hela lägenheten efter något typ av snöre men de bästa idéerna brukar ju upptäckas av en slump. Jag slog in paketet och lite tejp fastnade på en tidning, när jag ryckte bort tejpen satt en politikers ansikte kvar på tejpbiten vilket såg ganska roligt ut. Jag fortsatte att klistra fast tejpbitar på tidningen och resultatet blev väl rätt bra?

Nu ska jag med bussen till Eksjö igen och kommer nog inte hem förrän på fredag igen. Ses då!

4 kommentarer:

  1. Ja endast fantasin sätter gränser :) man blir så nöjd efteråt. När vi köpte vin åt Mårtens bror nyligen satte jag fast spets runt flaskan med hjälp av dubbelhäftande tejp. Låter ju hur konstigt som helst, men det blev riktigt fint. Passade etiketten. Kram!

    SvaraRadera
  2. Schyssta presenter! ;)
    Snygg färgmatchning!

    Blev han/hon glad?

    SvaraRadera
  3. hehe rolig du är!
    men fint blev det :) hur va det på festen?
    så du kommer inte hem förens helgen då?

    SvaraRadera
  4. Sanna: Ja visst blir man nöjd! Det är ju detaljerna som gör det. Jag tycker det låter jättefint med spets runt vinflaskan, det ska läggas på minnet :) Kram

    Hippihäxan: Ja eller hur, otroligt bra presenter skulle jag vilja säga :) Hon blev jätteglad!

    Amilia: Jo, det var jättekul på festen, verkligen! Nu är jag hemma. Kanske ses lite imorgon? Jag hör av mig!

    SvaraRadera